Volkswagen a prezentat noul POLO la Berlin, acesta urmează să fie lansat la sfârşitul anului

Volkswagen a reuşit să prezinte una dintre cele mai bune maşini ale sale, este vorba despre noul Polo, care vine acum cu o generaţie reproiectată, un design schimbat, mai mult spaţiu, motoare mai eficiente şi sisteme inovatoare de asistenţă pentru şofer.

Polo este o mașină tânără, proaspătă. Aceasta combină carisma cu tehnologia puternică. Nicio altă mașină nu oferă atât de mult spațiu la această dimensiune. Acest lucru face din Polo mașina compactă numărul unu și va rămâne numărul unu.” , spune Dr Herbert Diess, Președintele Consiliului de Administrație al  Volkswagen Brand.

Cu peste 14 milioane de unități vândute până în prezent, Polo este una dintre cele mai de succes mașini compacte din lume. Pentru a-şi menţine poziţia de top, noul Polo este mai mare decât predecesorul său din toate punctele de vedere, oferind mai mult spaţiu pentru pasageri, dar şi un plus semnificativ în portbagaj, care a ajuns de la 280 de litri la 351 de litri.

Pe lângă cele trei variante standard Trendline, Comfortline și Highline, ediția specială Polo Beats (care include un sistem audio de 300 watt) și modelul de top sportiv, Polo GTI 1 (cu 147 kW / 200 PS) asigură, o varietate ridicată. Chiar și versiunea de bază a noului Polo, Trendline, are dotări standard precum lumini de zi LED cu funcții de venire și plecare de acasă, limitator de viteză și sistem de monitorizare Front Assist cu frânare de urgență în oraș și monitorizarea pietonilor. 

De asemenea, clienţii pot opta pentru  funcţia de control adaptiv al vitezei de croazieră, funcţie care poate fi activată, la noile modele la o viteză de maxim 210 km/h. Noutăţile de pe noul Polo sunt sistemul de schimbare a benzii cu detectarea în punctul mort, cu alertă pentru traficul din spate, sistemul de asistență la parcare semi-automat pentru ieșirea din spațiile de parcare și cu o „funcție de manevră”, acesta asigurând protecție automată împotriva oricărei coliziuni la parcare. Sistemul opțional de acces și pornire a motorului fără cheie, de asemenea nou, poate fi folosit pentru a descuia și porni noul Polo.

Tot la categoria noutăţi se include şi o versiune nouă de afișaj Active Info.

Polo a mai primit şi ultima generație de sisteme infotaiment cu diagonale ale afișajului între 6,5 și 8 inci, dispozitive în carcase de sticlă care sunt la fel de complexe ca dispozitivele smartphone de vârf de gamă, dând interiorului un aspect tehnic, clar.

Producătorul german a pregătit pentru clienţi o gamă largă de culori noi, fiind disponibile 14 culori pentru exterior, 12 tipuri de roţi, de la 14 la 18 inci. Bordul are de această dată o mulţime de decoruri, iar pentru scaune sunt disponibile 11 variante de tapiţerie.

Alte opțiuni de personalizare includ faruri complete cu LED, stopuri LED, un sistem Air Care Climatronic cu senzor de umiditate și soare plus filtru pentru alergeni, încărcător wireless pentru smartphone (opțional, inclusiv conexiune la antenă inductivă), treaptă de viteză Sport Select cu amortizoare de șoc ajustabile și una dintre cele mai mari trape panoramice din această clasă. 

Noul Polo urmează să fie lansat în multe părți ale Europei înainte de sfârșitul acestui an, în această fază existând mai multe motoare Euro 6. Gama opțiunile de putere la începutul vânzărilor va începe de la 48 kW / 65 PS1 până la 110 kW / 150 PS1. Pentru prima dată, Polo va fi disponibil cu motor pe gaz natural – motorul 1.0 TGI nou dezvoltat, cu 66 kW / 90 PS1.

De asemenea, se poate alege dintre patru modele pe benzină și două diesel, toate dotate în versiune standard cu sistem de pornire / oprire și mod de frânare regenerativă.  Fiecare motor cu putere de 70 kW sau mai mare poate fi combinat cu cutie de viteze cu ambreiaj dublu (DSG). 

Sursa foto: gsp.ro

Categorie: